Keep warm, drink tea !

Antligen helg, eller fredag iaf. :) 
Sitter och ater frukost just nu, rostad macka med skinka och tomat. Sa ett glas apelsin juice och kopp te tilll det. Inte helt fel faktiskt! Har druckigt sa mycket te nu pa sista tiden. Sa varje gang tanker jag pa mamma och hennes enorma te drickande, haha. Ne, men det har nastan blivit upp emot 5 koppar varje dag, mer en normalt. Men gott ar det!
Sa sitter i lung och ro och njuter lite. Ska se till och lamna lagenheten inom en halv  timme. Ska ga och se om man kan fa en klipp tid innan jobbet. Maste aven kopa mig ett internet, sa jag kan borja leta efter nytt stalle att bo i. Ar sa irriterad pa tjejen som jag bor med. For det forsta sa tror jag inte att hon gillar mig, inte for att hon har en anledning till det, men anda. Hon pratar aldrig med mig, behandlar mig som luft. Med tanke pa att det ar hennes fel att jag nu maste flytta igen. Man bestammer inte pa 1 manad att man ska flytta ihop och skaffa ny lagenhet. Sa hade dom bara lamnat mig dar borta, latit mig gora min sak. Sa hade jag inte suttit har och klagat. Leave me alone! Men for sen nu.
Nehe, ar inte sugen pa att lamna den varma lagenheten. Ar ganska dystert dar ute. Senaste dagarna har det varit hyffat varm, man kanner att varen ar pa vag. Men idag ar det mulet, regnigt, och kallt. yey!
Sa ta val hand om er, sa hort vi snart igen! :)
Take care! ♥
 
Me and Angela, what a lovely girl! And the girl I'm working with tonight. :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0