Konstig huvudvark

Mandag morgon, eller klockan ar snart 1, sa vet inte om man kan rakna det till morgon langre.
Har 2 dagar ledig, igar och idag. Har fatt nagon konstig huvudvark, kanns som hela mitt ogonbryn ska explodera, Som att det ar nagon under dar, som bara trycker. Jatte jobbigt ar det. Sa forsokte sova bort det igar, men det hjalpte inte. Kandes som det var battre idag nar jag vaknade, men det var de tydligen inte. Och  plus att jag har hostat hela morgonen. Den som nastan var helt forsvunnen!  Jag pallar inte om jag ska fa den igen. 3 gangen pa under en manad isfall. Och JA mamma, jag klar pa mig ordentligt. ;) haha.
Men, sitter har och ater frukost nu. Med en kop te, for min hals. Har lite arenden jag ska gora idag. Sa som aka till Chapel street och fa tillbaka lite av mina pengar som jag har spenderat pa doktorn. Jenny sa att man kunde gora sa, sa ska testa och se om det funkar for mig med. Har aven lite andra saker som jag maste kopa.
Annars har det inte hant mycket, har inte ens varit ute nagot nu i helgen. Ska forsoka spara sa mycket som mojligt nu innan vi aker tilll Fiji. Plus att jag kanner mig inte riktigt hel aterhamtad fran forra veckans sjukdom.
Men tror det borjar bli dags att gora sig i ordning. Ar fruktansvart krangligt att ta sig till Chapel fran St. Kilda. Maste bytta tram och halla pa.
Hors senare, eller en annan dag.
Take care!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0