Scars - Papa Roach

Har spendarat nastan 1 timme pa att forsoka hitta nagot att ha pa mig imorgon. Min garderob ar sa gott som full, men nar man val ar ute efter nagot snyggt, sa finns det baneme aldrig nagot! Men har nagra alternativ som jag ska ta med mig till jobbet, ska aka direkt dar ifran till Chapel street. Stressigt varre. 
Men, har samtidigt lyssnat pa Kajsas spellista pa Spotify. Nar denna laten nedanfor kommer upp. Haha, gud vilket minne. Kommer ihag att jag lyssnade pa den laten sa gott som 24 timmar av dygnet, skulle lara mig texten och allt. Pa den tiden var datan pa overvaningen i Toras, dar Kajsa ocksa bodde. Sa hon stog ut med att lyssna pa den har laten i veckor, om och om och om igen. Vet inte hur manga ganger hon var nara att doda mig, forsokte stanga ner det, skrek at mig och klagade pa det till Jonna. Men just nu ar det bara ett harligt minne!
Saknar dig min alskade systeryster, och sana har minnen far mig bade motiverad och ledsen. Finns sa manga ganger jag har onskat att du hade varit har. Bara att gora ingenting med. Syster saker. Syster kram. Syster rad. Syster brak. Allt systerligt som vi brukar gora. Om det ar nagot man lar sig pa detta, sa ar det hur mycket familj och syskon betyder. Alskar dig KajsaBajsa! ♥
Enjoy laten nu!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0