Sjuk, igen ..

Jaop, fattar inte varfor just jag ska vara fodd med detta skit immunforsvar. Nar jag antligen borjade ma hyffsat bra igen, sa far jag nagot annu varre tillbaka. Antar med tanke pa vart jag jobbar och det ar sa litet, sa bli en sjuk sa blir alla sjuka. Sa med tanke pa att jag var en av dom forsta som fick det, och sen borjade alla andra bli sjuka, sa fick jag tillbaka det. En helg med galet festande kanske inte riktigt gjorde det battre, men roligt har jag haft!
I fredags sa mote jag upp Maria, vi gick till ett hostel med valdigt billiga drinkar. Utan nagot mat i magen, hade jag 4 jagerbomb under 1 timme. 2 samboca, eller hur det nu stavas. Nagra andra shotar, och ol pa det. Vidare till Barkly, dar det var fullt med manniskor. Med andra ord en helt okej kvall.
Lordagen upp och jobba till 5, skynda hem och gora sig i ordning for Kellys, tjejen jag bor med, fest. Dress up party, Dar alla skulle kla upp sig till en popstjarna. Jag hade bestamt mig for att vara Baby Spice fran Spice Girls. Vilket jag hade spenderat timmar pa att hitta en bra klanning. Men det var trevligt, aven fast jag inte kande nagot. Sa det blev nagra glas av vin, dansade och pratande. Trevlig kvall!.
Vaknade upp runt 12 tiden, fick ett sms av Maria 10 mintuer senare om jag ville traffas pa lunch. Nagot som inte kunade ha varit mer passande. Mote upp med henne, hade lunch, gick runt och kollade i affarerna pa Chapel Street. Hyrde 2 filmer pa hemvagen. Runt 7 tiden borjade vi gora oss i ordning for en annan ute kvall, Sunday Sesh, Maste saga att det var en av de basta ute kvallarna i mitt liv. Dansade hela natten lang, bokstavligt tavlat. Var hemma runt 9 pa morgonen, trotta och javliga. Krop ner i sangen och vaknade upp 5 pa eftermiddagen. En hel dag forsvann, men sa latt vart det!
Vaknade da ocksa upp med feber och allt annat skit som jag har har just nu. Hoppas bara pa att det blir battre snart. Men vi far val se..
Ska vila lite nu, ta val hand om er!
PussHej, ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0