Tequila&drinks !

God, whataweekend.
Blev 2 bra utgangar denna helgen. Lordags, sa var det jag och tjejerna/killarna fran jobbet som kladde upp oss for utgang. Jobbade 10 timmar, hade med mig ombytte och smink till jobbet. Oppnade en vinflaska innan vi ens hade stangt dorren och slutat for dagen. 2 flaskor senare, delat pa 3 pers, sa ger vi oss vidare tilll Lucky Cuq pa Chapel. $4 pizza, cider, drinkar, 2 tequila shots = en riktigt bra kvall = bakfylla. Men lika roligt som vanligt att ga ut med tjejerna. Angela och Tash, stannade hos mig over natten. Sa vi akte tillbaka till City pa sondag morgonen, hade en trevlig lunch. Aven fast allt var halvdoda, haha. 
Sen var det bara hem och gora sig i ordning for sondagens festligheter. Mote upp Sarah pa Love Machine pa Chapel. Dansade dar nagon timma. Drog vidare till Circus, dansade dar. Akte hem till Sarah runt 5 tiden, hade det trevligt dar tills jag tyckte det var dags att ga hem nagon timme senare.
Sa nu sitter jag har, vet inte riktigt vad jag ska gora med mig sjalv. Ska mota upp Gabby pa Chapel om nagon timme. Har inte traffat hennes pa 2 veckor nu, sa det ska bli roligt! :) Blir val lite mat och nagot glas vin pa det. Hade inte druckit alkohol pa 3 veckor, innan den har helgen borjade. Med tanke pa antibiotikan och sa. Men sa borjar jag med 3 dagar i rad. Well done!
Har varit sa uttrakad, deppig, haft hem langtan, oroat mig om allt mellan himel och jord de senaste veckorna. Sa kanns skont att bara slappna av och ha roligt.
Men ska hoppa i duschen nu, gora mig redo for Gabby motet! 
Take care! ♥
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0