Saturday morning

Lordags morgon, och jag ar ledig. Kan knappast bli battre. Eller, jobbar bara 4 dagar denna veckan, sa ar ledig mandag och tisdag ocksa. Vilket gor mig irriterad. For kommer bara gora 31 timmar denna veckan, och jag ar van vid att gora minst 38. Nasta vecka kommer jag bara gora 28. Och vet att jag inte kommer komma upp i samma antal timmar igen, sa antar att det ar dags att borja leta efter ett annat jobb. Ska gora det nar jag har flyttat, ska kolla efter ett nytt jobb i St. Kilda. For gora jag inte det extra shiftet kommer jag inte kunna spara nagot, vilket var min stora plan nu under vintern. Jobba, spara, resa! Menmen, nog om detta. Sa idag blir det nog bara en chill dag, ska snart kla pa mig lite, ga ut pa en promenad och kopa frukost pa vagen tillbaka. Ska antagligen ut och ata nagot ikvall med Gabby. Men jobbar ett langt shift imorgon, sa kommer inte bli nagot allt for galet. Ska lagga ut annons pa mitt rum nu i dagarna ocksa. Sa till snubben som kommer tillbaka att jag kunde hjalpa honom med det. Sa ska se till och ta kort pa lagenheten, maste bara stada den lite forst.. Nehe, dags att ta sig en promenad och vakna till liv! Take care. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0