Sick

Tag sen man uppdaterade har nu. Inte for att det har hant sa mycket pa senaste tiden, men anda..
Min helg har varit jatte rolig. Vaknade fredags morse med enorm halsont, och madde piss. Men borjade jobba 6.15, sa hade ingen annat val en att kla pa mig och aka dit. Jobbade 7,5 timme, fy fan. Slutade runt halv 2. 1 timme senare liggaer jag med tjocka klader, halsduk, varmeflakte pa hogsta varme, men skakar nagot frukstansvart. Vet att jag vaknar upp till och fran, men skakar fortfarande. Riktigt hemskt. Vaknade upp klockan klockan 10 dagen dar pa, sa sov oavbrutet runt 18 timmar. Men madde fortfarande riktigt daligt. Sa ringde och sjukanmalde mig. Forsta gangen pa 8 manader som jag inte gjorde ett shift som jag har blivit tilldelad. Antar att det ar ganska okej.
Men det var min "midsommar" helg det. Spenderade den i sangen, med hog feber och halsont. Har knappt orkat ta mig ifran sangen till koket, eller toaletten. Har sovit, sovit, och sovit lite till. Kunde ju ha varit  battre....
Men har matt battre idag. Sa ar glad over det! :)
Tanker mycket pa vad jag ska gora med min framtid. Visst har jag planer pa vad jag skulle vilja gora, men det galler ju att ha pengar till det. Att organisera allt. Allt skulle vara sa mycket lattare om nagot bara kunde ta mig runt i hela Australien och visa mig saker. Det hade varit toppen!
Godnatt. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0