Alma

Sitter och skypar med Alma just. Gud vad man kan sakna nagon. Att se hennes hennes glad ansiket, med en oforstaelse over allt. For henne ar det mer som jag har varit borta ett tag, och det borjar bli dags for mig att komma hem nu. Berattade for henne nar jag kommer hem ska vi gora vad hon en onskar, men allt hon onskar sig var en kram. Att en san lite sak, kan betyda sa obeskrivligt mycket. Hon vill inte ha hem mig, for att hon vill ha nagon present, eller nagot annat ut av det. Inte for att ha nagon att braka med, inte nagon som fixar saker for henne. Eller skamer bort henne. Hon vill att jag ska komma hem for att hon saknar mig. En kram av sin storasyster ar allt hon begar. Gud vad jag alskar henne!
Den senaste veckan har jag tankt mycket pa hela min familj. Hur mycket jag saknar dom. Har kollat pa en serie "Once Upon A Time" och allt jag kan tanka pa ar hur vi skulle sitta dar allihopa och forsoka gissa vem som ar vem. Som en familj. Samma sak som vi brukade gora med "Morden i Midsomer". Familjen samlad, och forsoker gissa vem modaren ar. Och mamma verkar alltid veta svaret. Jag saknar enkla familj saker, gora saker med min familj, att ha dom nara mig. Och stunden nar jag traffar dom igen, efter den har resan, kommer vara obeskrivlig.
Jag alskar er allihopa! ♥♥


Jag ser ut som vet inte vad, men Alma ar lika charmig som vanligt. ♥



Kommentarer
jenny

Matilda, du skriver med sådan kärlek i din blogg. Im amazed! Verkligen bra skrivtalang du har.. ! <3

2012-06-21 @ 02:46:06
URL: http://jennykatarinasofie.blogg.se/
classes lilla blogg

vilken extremt häftig blogg du har, jag vill bara säga det att detta måste vara den bästa bloggen jag sett vad gäller flera aspekter, jag hoppas du förstår vilken underbar blogg du har....allt är så samspelt på bloggen...designen, inläggen mm....jag är riktigt imponerad

2012-06-21 @ 03:05:15
URL: http://classeslillablogg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0