Bad mood

Vet inte varfor, men kanner mig pa nagot valdigt daligt humor idag. Vaknade bara upp med en dalig kansla inom mig, och inte har den blivit batter. aven fast jag har varit vaken ett par timmar nu.
Hoppas pa att "cupcake girlsen" kan fa mig pa battre humer. Clare sms:ade mig igar och fragade om jag ville jobba idag. Vilket jag mycket glatt tackade ja till. Sa jag jobbar 14.30 - 21.30, och ska jobba med Angela ocksa, vilket bara gor saken roligare! :)
Sa lange som jag har vantat att komma bort fran det jobbet, kan jag inte sluta oroa mig att jag gjorde ett stor misstag. Och efter denna veckan sa saknar jag faktiskt det. Langtar efter att saga,"3,80 for a standard cupcake, and 4,50 for a deluxe cupcake". Vilket jag ocksa sager minst 100 ganger per dag. Och mest av allt saknar jag de underbara manniskorna jag jobbar med!
Mycket har hant denna veckan, men har inte tid/ork att ta upp det just nu.
Take care! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0