Blair and Chuck, Chuck and Blair.


Detta ar nog en av de vackraste scenen jag har satt i mitt liv.

Ar helt fast i Gossip Girl just nu, ar i borjan av sasong 4. Och mitt hjarta grater varje gang jag ser Blair and Chuck forsoka glomma vad som hande. Forsoker slappa smarta de har. Vill bara att de ska ga tillbaka till att vara tillsammans, fa det lyckliga sago slutet. Vara det perfekta omaka paret. Vet att det ar sa barnsligt, men alskade nar dom var tillsammans. Har kollat pa klippet ovanfor kanske 100 ganger nu, och grater varje gang.
Ni som faktiskt tittar pa det, vet vad jag pratar om.
Antar vad som gor mig sa upprod, Chuck Bass, denna killen som ar med allt och alla, som inte bryr sig om nagot. Han som ger skenet av att vara sa otrubbad pa kanslor som en manniska bara kan vara. Oppnar sitt hjarta for Blair Waldorf. Tillsammans ar de oovervinnliga. Hela deras forhallande bygger pa respekt och tillit till varandra. De gor allt for varandra, aven fast de ar sa olika. Tror man maste folja serien for att forsta vad jag pratar om.
Ar sa patetiskt hur jag alltid blir indragen i sant har. Men antar att det ar mitt satt att tro pa att det finns nagon for alla. Att tro pa att spelar ingen roll hur manga misstag man kommer gora i livet, det kommer finnas nagon som forlater en for allt och tror pa att man kan gora sa mycket mer. Det finns nagon som kan gora en till en sa mycket battre manniska en vad man ar. Att nagon kommer vara stark nar du ar svag. Nagon som kommer gora allt for att fa se dig med ett leende pa lapparna. Med andra ord, äkta kärlek, or a real fairy tale. :)

Var bara tvungen att dela mina kanslor om detta.
Goodnightandsweetdreams! ♥


Kommentarer
jonna

Ääääälsar Gossip girl haha och hållet helt med dig i vad du säger! :)

2012-05-27 @ 20:01:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0