Sunday

Sa detta kommer bli det andra inlagget pa 1 vecka, borjar likna nagot.
Har egentligen inte hant sa mycket denna veckan. Kopte datorn i tisdags, sa mycket av min tid har gatt ut pa att kolla pa serier. Men maste saga att jag ar lycklig. Vadert har varit riktigt daligt. Valdrig mycket regn just nu, kanns nastan som man ar hemma i Sverige.
Men har varit en lugn, men bra helg. Fredags efter jobbet kom killen som jag traffar, och hamtade mig sa akte i till hans hus. Inte for att vi gjorde sa mycket. Hade fish and chips till middag, tittade pa en film som formodligen Alma hade gillat, haha. Sen sangen. Men mysigt var det. :)
Kom hem pa lordagen, gav mig ut for att forsoka hitta lite klader. Men alltid nar man faktiskt vill hitta nogot, sa hittar man aldrig nagot. Sa vandrade runt nagra timmar utan att hitta ett enda plag, besvikelse. Hade "middag" med nagra vanner i city senare pa kvallen. Med middag menar jag Grill'd, hamburgare. Sen bio efter det. Sag Avengers, riktigt bra film enligt mig. Alskar nar det goda overvinner det onda. Samma som Transformers, Avatar, och manga mer filmer. Men i slutet sistter jag bara och ler, och ar sa glad over att det onda forlorar. Lycka, haha!
Var meningen att jag skulle jobba idag, men Ray smsade mig aldrig. Sa tror inte han ar i city. Men ar ledig imorgon ocksa, sa hoppas pa att han vill att jag ska komma in da. Ar fortfarande orolig over hur det ska ga. Menmen, det loser sig.
Take care!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0