I vantan pa JohnBlund

Sondag natt for mig nu, klockan ar snart 1 men ar inte det minsta trott.
Har precis kollat klart pa filmen, Limitless. Riktigt bra faktiskt! Forvantar mig inte sa mycket somn inatt, sa antar att det kanske kommer bli en mer film, och nagra avsnitt av BigBangTheory. Maste saga att den serien ar riktigt rolig. Sag aven sista avsnittet av Desperate Hoursewives i borjan pa veckan. Men min hjarna kan fortfarande inte smalta att det kommer vara sista avsnittet for alltid och for evigt. Men dom fick ihop ett riktigt bra slut pa det hela! :)
Den senaste veckan har det hant mycket. Gjorde mitt sista shift forra lordagen, ihop om att borja mitt nya jobb. Men det verkar ga rakt at helvete. Har inte hort ett ord ifran honom, sa antar att han har angrat sig och inte vill att jag ska borja jobba dar lange. Daligt gjort, med tanke pa att jag slutade mitt jobb, sa jag kunde borja jobba for honom. Menmen. Tacksam som jag ar, sa ar min manger pa mitt "gamla" jobb, villig att ta mig tillbaka. Enda problemet ar att hon anstallde nagon for att ersatta mig. Men hon gav mig 3 shift for nasta veckan, sa jag uppskattar det valdigt mycket! :)
Men iaf, kommer samanlagt dar jag inte kommer gora nagot allt. Forsta veckan har redan gatt, och den andra ar pa invag. Kan inte saga att det ar nagot jag foredrar, men kan inte gora sa mycket at det. Jag ar den personen som hellre jobbar 7 dagar i veckan en inget alls. Gillar att kunna gora saker utan att tanka pa hur mycket pengar man har rad att slosa. Vilket ar nastan det enda jag tanker pa nu. Men allt har en tedens att losa sig for mig, sa hoppas att detta kommer sluta bra ocksa.
Men det stora nyheten ar att jag har borjat traffa Gabby och Jenny igen. Traffade Gabby for nagon vecka sen, for att ta en drink, och hon sa att hon ville prata med mig. Sa vi har bestamt oss for att dra ett streck over vad som hande och ga vidare. Vad dom gjorde gor fortfarande ont nar jag tanker pa det, och jag ar glad over alla mina vanner som jag hade omkring mig for att hjalp mig. Annars vet jag inte vad jag skulle tagit mig till. Men som mamma sa "Det ar att svalja din stolthet, och ta den rackande handen". Ibland ar det bara battre att ga vidare. Sa var ute med Gabby igar for att ta en drink och prat. Men en drink, slutade med 7 drinkar och en shot. Men riktigt trevligt hade vi! Harligt att bara sista och prata om minnen, killar och andra vardlsiga ting. Och maste erkanna att jag har saknat det lite. For fram till vad som hande, sa var en familj som fanns for varandra. :)
Sa klockan ar nastan halv 2 nu och detta inlagget har inte gjort mig det mista trott. Vet anledningen som oroar mig, men ingenting jag vill ta upp just nu. Ska traffa personen imorgon, sa berattar vad som hander efter det. Sa istallet for att se frach och utvilad ut, kommer jag se trott och vit ut, perfect! -.-
Menmen, ska se om jag hittar en film att kolla pa.
Take care! ♥♥


Gud vilken bild, haha. Efter forsta kvallen vi hade varit pa Little P.
vet inte hur manga redbull-vodka vi hade, alla drinkar 6 dollar. Vilket
forklarar varfor vi ser sa himla glada ut, haha.
I'm glad to have you back!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0