Back to The Cupcake Bakery!

Onsdag kvall har borta nu. Ska forsoka att inte komma i sang i tid ikvall, men har misslyckats de andra dagarna, sa antar att jag kommer gora det ikvall med.
Vet inte riktigt varfor jag skriver har idag, men antar att jag alltid kan komma pa nagot att blabbla om.
Nagot som faktiskt ar bra, ar att jag har fatt tillbaka mitt gamla jobb, forhoppningsvis. Kommer gora 4 timmars overtid denna veckan, och jobbar 36 timmar nasta. Tjejen som Clare anstallde for att ta min plats slutade i mandags, omedelbart. Sa jag har fatt hennes timmar, vilket jag ar mycket glad over! Men forra veckan gjorde jag kanske 10 timmar, denna kommer jag gora 42, kanns i benen att man star upp hela dagen nu nar man inte ar riktigt van vid det. Men ar ledig i helgen, sa ser fram emot det! Var ute med Maria forra lordagen. Forstar inte varfor vi alltid ska dricka sa mycket nar vi gar ut tillsammans. Men roligt har vi! Var hemma nagon gang tidigt pa morgonen. Far hoppas pa nagot liknade denna helgen. :)
Vet inte om jag har sagt nagot om det, men jag slutade pa Cupcake, borjade jobba for hastmannen. For att gora hast och vagn inne i city. Han sa att jag skulle fa jobb hos honom, och jag la ner varenda lediga dag jag hade for att lara mig detta. Jobbade varje dag i kanske 2 manader. Berattade for honom att jag hade slutat, och har inte hort ett ord fran honon sen dess. Det har gatt nastan 3 veckor nu, och jag har fortfarande hans vinterjacka. Fattar inte vad for elaka manniskor det finns har i varlden. Men jag ar glad over att jag har Cupcake girlsen, vet allvarligt talat inte vad jag hade gjort utan dom!!
Annars, ar jag smatt deppig. Antar att det ar jag i ett notskal. Vet inte om det beror pa en annan anleding, eller om det beror pa anledningen fran i sondags. Ar bara smatt trott pa det. Men vi far val se vad som hander. Har klarat av svarare saken en det har under resan.
Nu ska jag kolla pa Gossip Girl, forsta avsnittet pa sasong 5 nu! Det borjar narma sig slutet, for mitt maniska tittande, haha.
Take care! ♥♥


Vad man gor for att forsorja sig, saljer dessa dagarna langa, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0