Today, is a happy face day!

Finally! Har promenat runt i over en timme for att hitta ett stalle med WIFI. Tycker jag har satt skyltar over allt, men nar jag val vill anvanda det sa hittar jag inte ett enda stalle.. Sa typisk.
Sa jag ar ledig dag med. Vankade upp lycklig och glad, och bestamde mig for att ta min vann till ett Cafe, ha en kaffe, blogga och bara sitta i lugn och ro. Nog for att det ar lugnt hemma, 85% av tiden ar det bara jag dar, men anda. Alltid harligt att komma ut for ett tag. Sa sitter nu med en kycklig/pesto baguette och cappuccino, med andra ord, livet hade kunnat vara varre.
Var lite smatt deppig igar, antar att sondagar alltid kommer vara "depp sondagar". Men nar jag val hade huvudet pa kudden for att sova, sa hade jag ett leende pa lapparna igen. :)
Har varit ledig i 3 dagar nu, vilket verkligen inte ar likt mig. Det var meningen att jag skulle ha jobbat igar, men Ray horde aldrig av sig och pratade med honom idag och nagot hade hant med vagnen. Och nu finns det ingen atervando lange. Kommer borja mitt nya jobb nasta vecka, spannande! Nar jag pratade med honom idag sa sa att jag ar valdigt nara pa att kora sjalv. Han vill bara att jag ska vara 100% saker pa allt. Sa kommer antagligen jobba non stop i slutet av denna vecka! Men det kommer bli sa roligt att testa nagot nytt. Utmana mig sjalv. Gora nagot som jag aldrig skulle ha mojligheten att gora i Sverige.
Ar sa skont att jag antligen borjar komma pa det battre nar det galler pengar. Har kopt en dator, men kanner mig inte ens fattig, haaaaligt! :D Kan ocksa bero pa att hyran ska betalas den 15.. Menmen!
Sa efter detta blir det att aka hem, kommer antagligen laga lasagne ikvall. Gjorde kycklig soppa igar. Ar tacksam for att jag har en mammi som har lart mig allt det dar som man maste kunna med ett hushall. :)
Och en sista sak, kan inte lova att jag kommer lagga upp bilder langre. Vet inte hur manga ganger jag har forsokt nu, men det funkar inte. Bilderna laddas inte upp.. Riktigt riktigt irriterande.
Men skriva kan jag, och kommer jag att gora!
Take care! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0