19 hours to go!

Sitter nu har och mumsar pa min frukost. Ater det sista av mitt nybakade brod, och dricker kaffe till det. Har jobbat, lordag och sondag. Jobbade sjalv i lordags, men Ray sag till att jag hade toppen paret, Allie och Sarah. Sa allt gick utan problem! Fick ihop en hel del pengar ocksa, sa Ray var mer en nojd nar han kom till stallet sondags morgon! Sondagen var lite langsamare, och mycket kallare. Men Rob, som kor en annan vagn, sa ' You're killing it today'. Att jag hade gjort mycket bra ifran mig, och fatt mer 'rides' den manga av de andra manniskorna som jobbade, och att Ray skulle vara stolt over mig. Alltid roligt att hora nagot sant, ar fortfarande valdigt ny, och manga av dem har  gjort detta over 10 ar. Sa min andra vecka med hast och vagn korning ar over, och har an sa lange inte orsakat nagon olycka! hehe. Men nasta gang jag jobbar kommer jag antagligen fa Sarah och nagon annan hast! Spannande spannande med en ny utmaning!
Det ar mindre an 24 timmar nu tills Kajsa kommer. Flyget landar 6.45 imorgon, sa ska se till och vara pa flygplatsen senast klockan halv 7! Kan fortfarande inte riktigt fatta det, Kajsa kommer till Australien. Kajsa kommer vara har imorgon!!! Hoppas pa att hon inte ar allt for trott nar hon landar, sa jag kan ta ut henne pa frukost och visa henne Port Melbourne. Galet vad jag langtar och ar nervos pa samma gang! Ska ga och handla lite senare idag, sant som jag vet att hon gillar!
Sa dags att satta fart, lang dag framfor mig och massor att gora!
Pusspuss ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0