Trakigt jobb

Gud, har varit galet trott de senaste 2 dagarna. Har jobbat pa 'Cone Heads', vilket dodar mig. Gick in till Cupcake tjejerna var hur nara som helst att borja stor tjuta. Hade tararna bakom ogonlocken hela vagen hem pa taget. Men val hemma sa var Angela har, sa pratade med henne, kollade pa tv och fick tankarna pa annat. Men jobbet ar sa trakigt, och det later min inte gora nagot i overhuvudtaget! Nar jag jobbar, sa jobbar jag hellre hard och mycket, an lite och langsamt. Det enda jag gor ar att ta betalt, lagger ner orden. Forsoker jag gora nagot annat sager dom bara, 'I take it from here'. Hur i helvete ska jag nagonsin kunna lara mig nagot om jag aldrig forsoker? Guuud. Det gor mig verkligen galen. Men jag klarar over att jag vill jobba mer, hardare, snabbare, ar det normalt? ....
Imorgon ar jag antligen ledig, men ska upp tidigt och packa mina saker. For imorgon ar dagen da jag flyttar till Port Melbourne, in tillsammans med Hisela och Kristi. Kommer bli saaa roligt. + att jag kommer ha mycket narmare till allt! 15 min till city pa ett tram, 30 min ga tid till city och basta av allt, 5 min till beachen! Kommer bli kanon nu nar det borjar bli sommar har borta!
Och nerrakningen pagar for fullt, Kajsa kommer vara har om 5 dagar, 4 imorgon nar jag vaknar! Gud vad jag langtar. Kan forfarande inte forsta att det ar sant, jag kommer snart ha min alskade lilla syster omkring mig och fa den stora aran att visa henne denna underbara staden som jag alskar ! 
Men klockan borjar bli mycket nu, och har annu en lang dag framfor mig imorgon.
Sov sott, take care. ♥
 
Syskonkarlek. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0