Crazy weekend

Sa nu ar mitt liv ner packat. Halva i min resvaska, den andra halvan i en box som ska flyta med bat hem. Gjorde en snabbvist i City tidigare idag. Hur allt ar sa vardligt att man inte fortstar hur fint det egentligen ar. Speciellt dagar som denna, har varit minst runt 25 grader. Nu nar sommaren antligen borjar komma, kanns det annu mindre lockande med sno och rusk.
Ska strax gora min i ordning for att aka in till City igen. Ska traffa min fina vanner, for kanske sista gangen. Blir antagligen att vi ska ga ut for middag, och lyxa till det med efterratt. Alla ar sa fina, och har verkligen gjort sitt basta for min sista vecka ska bli sa bra som mojligt. I lordags fixade Clare en adjo BBQ for mig. Lekte 'Jag har aldrig', drack mer vodka en behovligt, at grillat, skrattade, andades helium, hade en allmant trevligt kvall med andra ord. Sondags var det utgang med Sarah, borjade hemma hos henna med en flaska vin och ol. Vidare till Killing Time, slutade pa Revolver. Vilken kvall, vilken morgon, lika galeet som vanligt med den tosen. Alskar det!
Sa det blev iaf en minnesvard helg, alskade fina vanner! ♥
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0