Live life

Kara vanner!
Sitter just nu i nederdelen av en vaningsang. Vet inte riktigt vad det heter.. Befinner mig 5 timmars flygtid fran Australien. Maste vara mer en 35 timmar att komma tillbaka till Sverige. Befinner mig pa ett hostel i Fiji, har runt 28 grader varmt. Har redan traffat harliga manniskor, varit i Nadi Town, druckit Fiji Bitter, (ol), drack Kava igar, (nagot fran ett trad som dom dricker har. Far dig att bli smatt full/hog, haha.
Flog for forsta gangen sjalv igar, hade lite problem med att komma pa flyget, visste inte att man var tvugen att ha en retur biljett for att aka till Fiji. Men kopte en biljett i all hast pa flygplatsen, tillbaka till Australin, Sprang igenom alla kontroller, hade i stortsatt ingen aning om vad jag gjorde. Men hittade flyget gjorde jag, kom pa det med god marginal. Aven fast panik kanslan att jag skulle missa mitt flyg fanns dar hela tiden.
Sa min plan var, lamna Australien for att jag maste, mitt visa gar ju ut. Aka till Fiji, ansoka om turist visum. Aka tillbaka. Ansokte om nytt visum igar kvall, och i morse var det GODKANT!!!
Sa aker jag tillbaka till Australien den 15 oktober. Det harliga med detta, ar att jag ar tillaten att stanna i Australien i 1 ar till. Bara att jag far vara dar i 3 manader i rad, sen lamna, och komma tillbaka for 3 manader igen. Gora sa 4 ganger aret ut. Heeelt underbar, bara att gora resor som denna och njuta sa mycker som mojligt. 
Ar nagot sa galet lycklig nu sa det gar knappt att beskriva! Liver ar underbart harligt ibland och dagar som denna gora allt besvar man gar igenom vart det!! :)
 
happyhappyhappy
 


Kommentarer
Emilia

Måste ju fråga, hur mkt pengar hade du med dig när du åkte till Australien?

2012-10-05 @ 07:39:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0