Snabb uppdatering

Satt här för någon vecka sen, och skrev ner allt vad som hade hänt på senaste tiden. Hur min födelsedag hade varit, vilka presenter jag hade fått. Vad mina kära vänner gjorde för att göra min dag lite extra. Men min teckning på mobilen försvann, och lika så gjorde inlägget som jag hade skrivit på i 40 minuter.
Tänke att jag skulle ge det en andra chans idag, bara mer kortfattat. Så för att börja med hur det var att fylla 21. Pappa och Maja ringde mig på morgonen, så härligt att höra deras röster! De sjöng lite för mig, pratade om livet i allmänhet och annat smått och gott. Innan jag var tvungen att lägga på och göra mig i ordning för att åka in till staden, möta Tash och leta efter en klänning till födelsedags firandet. Efter det mötte jag upp med Gabby för lunch och ett glas vit. Jenny kom 1 timme senare. Var mycket gott och trevlig! Jenny följde med mig för att leta efter smycken till min klänning. Vidare hem, för att köpa alkohol, göra sig i ordning och fixa i ordning lägenheten. Vi åt lite plock mat, jag och Jenny sjöng snaps visor på svenska och hade det allmänt trevligt! Bec hade bakat en tårta till mig, så de sjöng och jag fick blåsa ut ljusen. Även fast det bara blev jag, Jenny och Gabby som gick ut ut, så hade jag en mycket trevlig kväll! När Jenny och Gabby bestämde sig för att åka hem, så möte jag upp Sarah. Vi gick till en club i stan, sen åkte vi vidare till chapel. Slutade i hennes lägenhet runt 5 tiden. Så egentligen inget märkvärdigt..
Söndagen möte jag upp Sarah och hennes vänner på Barkly, åkte vidare till Love Machine. Hade ett par drinkar, shotar och dansade. Kvällen slutade lite väl galet, men är något som jag aldrig kommer glömma iaf, haha!!
Så i det stora hela att jag en bra helg, som firades med fina vänner och annat smått och gott!
Nu har det nästan gått 1månad sen jag fyllde år, kan inte säga att jag känner så stor skillnad på att vara 21, förutom mer pengar på kontot från mitt jobb! Men ser fram emot det här året, det är mycket som kommer ändras, många beslut som måste fattas och mycket mycket mer!

Kommer uppdatera mer om vad som har hänt senare, take care! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0