Sunday night!

Varit lite dalig med uppdateringar denna veckan. Har varit busy med andra saker, hehe. Sa som jobb, festande och sova. Var ute i onsdags med Jenny och Jani, vi gick till en klubb som har 6 dollar drinkar varje onsdag. Blev av det och hade en riktigt rolig kvall. Slutade hemma hos en annan kompis med vin och film. I fredags jobbade jag bara till 4, och efter att Gabby hade installt vara planer sa var jag installde for en hemma mys kvall. Klockan 11 sa borjade Emilio, killen jag bor med, och han kompis tjata pa mig att jag borde folja med dom ut. Och nar musiken borjade spelas sa var det omojligt att saga nej. Men gud, det blev ocksa en av de basta kvallarna jag har haft pa valdigt lange! Bada ar gay, sa gick till 2 gay clubar. Sa javla roligt. Den forsta hade hade en show, killar med tajttajt, vet hur man dansar och valtranade kroppar, spelar ingen roll om de gillar killar eller inte. Bra musik, shotar, drinkar, trevligt umgange! Toppen kvall var det!. Att jag fick 3 timmars somn spelar inte riktigt nagon roll.
Lordags motte jag upp Gabby en snabbis pa Chapel, hade nagra drikar, akte hem vid 12 tiden. Inget komplicera alls. 
Idag, sondag. Spanderade halva dagen i sangen, tittade pa "How I met your mother". Var mening att jag skulle ut med Jenny och Gabby, men ah. Fick sms i sista minuten att dom inte pallade langre. Irriterande, men inte en ovanlighet. Men sitter och vantar pa att Sarah ska smsa mig, sa ska jag mota upp henne. Harlig tjej! Far se om vi ska ut och dansa eller om det bara blir ett par drinkar. Trakigt att bara stanna hemma nar man ar fardig sminkad och allt. Men har bara haft roliga kvallar med henne, sa saker pa att det blir lyckat vilket som!
Med mitt visum och sa vill jag inte ens tanka pa langre. Ska bo biljett till nagot land denna veckan. Blir antagligen att jag aker till Fiji ensam. Efter allt jag har hort, sa vill jag verkligen aka dit!
Menmen, dags att gora sista putsningen!
Take Care. ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0