Uppgiven .

Just nu har jag den basta/varsta tiden i mitt liv. Har haft nagra riktigt underbart roliga helger. Sommaren ar antligen pa vag. Har haft atminstonde runt 20 grader de senaste dagarna. Fyller 21 pa lordag, pa gott och ont. Sa meningen ar att det ska komma folk till lagenheten for att fira. Ar ledig lordag, sondag, mandag och har planer for varenda kvall. Sag fram emot allt, tills igar runt 8 tiden pa kvallen.
Kelly skickade sms, flytt datumet ar andrat. Sa nu maste vi vara ute den 11 sep, pa tisdag. Och inte nasta sondag. Vilket betyder, bade Emilio och Kelly kommer flytta sina saker pa lordagen och stada pa sondagen. Vilket lamnar mig med en tom lagenhet.
Aven vart ska jag bo? Ingen aning just nu. Har kollat pa rum utan framgang. Har skrivit till nagra, men inte fatt nagot svar. Kompisar som man en gang hade drog tillbaka erbjudandet nar de fattade att det var verklighet. Kanner mig sa uppgiven och redo for att satta mig pa nasta flyg tillbaka till Sverige. Kanns som det spelar ingen roll hur mycket jag forsoker, kampar, strider, jag kommer anda ingen vart. Det tar mig alltid tillbaka till samma ruta.
Jag ar trott pa det. Kommer fan inte vara nagot som jag inte kommer klara, nar jag ar tillbaka i Sverige. For klarar jag allt skit som sakta faller har borta, ensam varje gang. Sa kommer det bli sa mycket enklare att klara det nar man faktiskt har familjen och vanner runt sig.
Jag ar ledsen, men just nu sa ar jag mer en trott pa detta.

 
 


 


 
 
 
 


 
Gamla bilder, men vad gor det?
Saknar er nagot enormt mycket, mega mycket, superduper mycket. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0