Thailand/Singapore/Melbourne

Sitter har i Singapore och vantar pa mitt flyg som ska ta mig tillbaka till Melbourne. Vet inte varfor, men hade fatt for mig att mitt nasta flyg skulle ga runt 5 tiden. Kollade precis pa bording passet och flyget lyfter klockan 9!! Vilket betyder att jag har 6.5 timme kvar har. Fy faaaaan......
Menmen, vad kan man gora at det? Som tur ar har jag min dator med mig sa kan ju bara sitta har och titta pa film/serie. Sa forhoppningsvis sa kommer tiden ga ganska fort. :)
Min semester i Thailand har varit heeelt jakla underbar! Hade lite otur med vadret sista veckan, men vad gor det? Forsta veckan dar var hur harlig som helst, stekande sol varje dag. Andra veckan var det inte lika mycket sol, men vad gor det? Efter att ha instatt att det skulle vara daligt i nagra dagar, sa bestamde vi oss for att bara gora det basta av situvationen. Sa ist hade vi massage (5 ganger sammanlagt, hehe.....) tjockade oss med fika och annat onyttig. Lyxade till det med finfin mat. Bara myste pa rummet med en bra film. Spelade kort. Shoppade. Ja, tycker faktiskt att vi gjorde det basta av det. Och nu nar jag sitter har, sa ser jag tillbaka pa det som 2 mycket underbara veckor. Har varit sa himla skont med 2 veckors ledighet, bara slappa och inte behova tanka pa nagot. Basta av allt, att spendera tid med min underbart fina lilla syster!
Som jag namnde i forra inlagget sa gjorde vi en dags utflykt pa mandagen. Akte ivag till Koh Tao for lite snorklig, sa haftigt ar det. 4 gangen jag snorklat nu, och blir lika imponerad varje gang. Det ar som ett helt annat liv under vatten ytan. + att den andra on vi akte till var hur mysig som helst! Gjorde lite snorklig dar ocksa, fiskarna hade blivit sa vana vid manniskorna sa man kunde nasta ta pa dom. Och Kajsa blev biten av en, haha!
Tisdags hade vi varan sista utgang, borjade med en cider hemma. Gick till en jatte fin italiensk restaurang som lag nastan jamte varat hotell. Hade god mat med en drink till det. Tillbaka till hotellet for att fortsatta varat drickande. Nagra cider senare sa gick vi till en klubb som hette 'Green Mango'. Dansade loss dar till typ 4 pa morgonen. Kan ju erkanna att vi bada var smatt doda pa onsdagen, hehe.. Men lika roligt som vanligt! :)
Som sagt, Thailand var helt underbart. Precis vad jag behovde med tanke pa allt som har hant. Har gett mig lite tid att tanka, slappna av och bara vara. Inga bekymmer i varlden.!
Forra gangen nar jag och Kajsa skiljdes at, sa viste vi att vi skulle traffas snart igen. Hade redan borjat planerat allt nar hon var i Australien. Nu har jag ingen aning om nar jag ser henne nasta gang, eller nagon annan i min familj for den delen heller. Vilket kanns ganska jobbigt, har nu varit hemifran i 19 mander (tror jag). 19 manader sen jag lamnade Sverige. Vart tar tiden vagen?!
Men nu kanner jag att jag bara bablar pa om allt mojligt. Sa lika bra att avsluta detta!
Sa ni far har det sa bra tills vi hors nasta gang!
Pusshej . ♥
 
 
Syskonkarlek, <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0