Thailand!!

Insag precis att sista riktiga inlagget var for ca 3 manader sen. Nar jag satt pa flygplasten, vantade pa mitt flyg till NZ. Och har sitter jag igen, vantar pa mitt flyg. Men denna gangen bar det av till Thailand, Koh Samui! Nagot som ar annu battre ar att jag kommer mota upp med Kajsa dar. Langtar nagot galet mycket, och nu a det mindre en 10 timmar tills vi traffas igen. Hade en underbar tid med henne har i Australien, sa ar sakert pa att vi kommer ha en minst lika bra tid dar. For vad kan ga fel nar man bor 50 meter fran stranden, med 30 graders stralande solsken varje dag? ;)
Men annars har det faktiskt inte hant sa mycket. Jag jobbar, jobbar, jobbar lite till. Gor 5 dagar i veckan, runt 70 timmar varje vecka. Sa det enda jag vill gora nar jag inte jobbar ar att sova igen timmar som jag har missat under veckan. De senaste veckan har varit skit jobbig dock, sa javla mycket bullshit som gar omkring. Vet inte hur manga ganger jag har statt bakom vagnen for att samla mig och torka tararna. Sa hoppas att den varsta ska vara bortglomt tills jag kommer tillbaka om 2 veckor.
'Det ar aldrig nog ont, som inte har nagot gott med sig'
Men nu ar det dags att ga pa flyget, vi hors borta i Thailand!
PussHej <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0