New Zealand

Sa nu har jag spenderat 2 dagar i NZ och gud vad vackert det ar har! Akte till en stad som heter, 'Queenstown'. Omringat av berg, med endast en liten oppning dar vattet ar. Helt otroligt ar det! Hostelet som jag bokade ar battre en bast. Kanns som att man bor pa ett hotell, bara att man delar med mera manniskor. Helt nytt badrum man fick 2 handdukar, det finns nagel, harfon, plattang, strykbrada och stykjarn och allt annat som man kan tanka sig behova. Har varit skont att bara vara har och slappna av lite. Traffade massa nya manniskor igar, gick ut till en klubb, men stannade inte ute sa lange, var hemma runt 2 tiden.
Men imorgon lyfter planet 9.40, sa blir upp tidigt for att aka till flygplatsen. Ska bli skont att komma tillbaka till Melbourne. Har saker som jag maste fixa hemma, och pa onsdag ar jag tillbaka pa jobbet. Men basta av allt ar att Kerstin kommer till Melbourne pa fredag!! Tjejen som jag traffade i Fiji. Hon kommer bo hos mig nagra natter. Ska bli sa roligt och traffa henne igen, och ga tillbaka til 'Fiji Time'. Prata minnen, hora om hennes resa i Australien. Ska bli jatte roligt!!! :))
Men nu sa ska jag snart sova, klockan ringer tidigt.
Jag pa toppen av ett av bergen! Helt underbar utsikt. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0